01 February 2009

Bang.Boom.Gedegang..wof2.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Adei.. nk di mulakan cerita..wa xabes  seday lagi ni  sebb ilang wallet lately. wa pg la ipo dgn kawan2 wa yg biase wa hang out..(mari kite naek kapal mase)..zaaaazttt..ok2 da nk blik da ni dari ipo.

time tu hujan bkan maen terik..har..habes suar basah..kene air hujan eh..harr dgn berbekalkan enjin 125 cc milik modenas passion yg da di modified enjinnye.. wa pon memecut tenpa segan silu..dlam diam x diam tgok meter da 140kmj, kalo mak gua tau in..pehh mati wa beb..mati!..
da la -->
*ic xder
*lesen xder
kene kejar dgan polis sia2 jer.haihh okey hiraukan tu sejenak..ceeewah.
sesampainyer kat utp ader la sorg awek ni antar mesej bgtau 'kami eksiden langgar  ******'. tekejut wa mase tu..aper lagi patah balik tgok dierang la.ni da sure2 lebih 140kmj maner x dgar dak2 ni eksiden,sama laju dgan kete ferrari kat sebelah..dier usha maut jer kan..wakakkka..hmmmm..

last2 jumper gak dierang.ingatkan seday ker aper..yela 1st time langgar ******.tgok chill jer mereka2 tu. fuhh lege rase dihati.Yg kelakarnyer situasi ni sbb dierang berlanggar dgan ******..eh x ****** yg nk berlanggar dgan mereka.. eh ntah..due due nk berlanggar sesama sendiri..eh ntah..paper je la..yg penting kete tu xleh bergerak da..radiator pecah beb! agk sadis r.tp sian kat ****** tu...ntah2 baru lepas balik sekolah ker aper ker..da jd arwah da skang..hmm..tp sian gak dgan empunyer kete tu..da la demam. telanggar la ****** tu.maybe dier penat kowt.adui mcm2 la kawan2 ak ni..tp xperla janji mereka2 selamat
hmm abes 1 cite..


8 Orang yg Confirm!! hairan dgan post ni ...:

Fatul Akrul Ramli said...

wofff wofff..
samak..

schzarsen virus said...

baru nak tanye langgar ape..
anjing ghupenyer~~~~

abib.yg.hairan said...

hehhe..yup..anjing tu sangat la kering..sian dier..

aBiR aBhAr said...

sian anjing tu kan?
mesti family dia risau..
dahla nak pmr tahun ni..
x sempat amik exam
sian2
aduish

schzarsen virus said...

anjing tu pun demam kot! tu yang tak pasan keta nak langgar dia!

abib.yg.hairan said...

mengikut laporan saksi, anjing itu kelihatan mcm kurang yakin ketika mahu melintas, lalu..doshh,bang,gedegang ..auww4..auuww....ekk...mcm tu la lebey kurang

falyn89 said...

woit.
pandai2 je kamu wat cite hafif!

abib.yg.hairan said...

ermmm dier mahu cerita sebenar..ak cite la..jgn la mara

 
abera89 @ BimBim