20 November 2008

Xabes2 tag..Puasss?..

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda..

- tinggi(tp xder la lebih tinggi dari aku..wuwuwwu)
- pandai memasak (aku ni da biase makan sedap2 kat umah, yela kate sorang jer..)
- sedap mate memandang..hiii cairnyer akuuu
- tidak memakai spec selalu..xtau naper dgn ak ni
- xkuat merajuk..letih la asek pujuk jer..
- ader sesuatu yg mmbuatkan ak tertarek..(adakah ni namernyer love magnet?)
- semestinyer sopan santun dan tau menghormati orang tua..ni pling penting ni.harr

2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup..

- siti nurhaliza.
- kawan aku sendiri
- member ak sendiri
- sahabat ak sendiri
- kenalan teman
- rakan ak sendiri
- ex ak sendiri..hahhaa

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati..

- terharu
- gembira
- mcm dunia ni indah giler
- seronok
- bestnyer
- duqdaq2
- xtau nk cakap aper dgan dier

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda..

- rumah masing2
- switzerland
- mekkah al mukaramah
- rumah sendiri
- rumah mak ayah
- restoran
- shopping complex

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda..

- bunga
- cokelat
- strawberry
- teddy bear
- kereta
- rumah
- anak2 yg comel..hehe

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda..

- Dygta - Karena Kusayang Sama Kamu
- Secondhand Seranade - Fall For You
- Bau - Warkah Sindarela
- Hijau - Lirikan Matamu
- HUjan - Ahmoi chantek
- Jason Mraz - I'm Yours
- Letto - Permintaan Hati

7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.WAJIB!
- kau x7...Puass..

4 Orang yg Confirm!! hairan dgan post ni ...:

aBiR aBhAr said...

ala..
aku x menepati ciri2 tu la
sedey2

Fatul Akrul Ramli said...

babi gay!

schzarsen virus said...

hahahahahahahahaha~

abib.yg.hairan said...

abi...jgn la cepat seday..ni criteria2 perempuan..yg lelaki nyer lain..hehe

 
abera89 @ BimBim