26 November 2008

time kaseh abir kerana berjaya tag aku..

tag ini dibuat berdasarkan statistic..harap maklum
tidak terlibat antara yg hidup dan mati..haha

Apa yang kamu lakukan sekitar jam 10.17 semalam?

Makan malam besar-besaran bersama rakan TECHIES .

Selain itu,apa yang kamu lakukan sekarang

makan maggie sambil chatting sambil maen game sambil layan muvie sambil bohsan.

Adakah kamu akan bangun 7.00 pagi esok?

Mungkin 3 jam lebih lambat, mungkin juga 4 jam.

Orang paling kelakar pernah jumpa?

kawn ak..kire semua r..bleh pecah perot dibwatnyer..

Takut untuk membesar?

Membesar? Taklah. lagi mengharap kowt..hahha

Matapelajaran yang teruk di sekolah?

sejarah dan fizik. Bukan teruk biasa2 je. suck giler la.

Kalau anda minum 14 mug champagne,apa yang akan terjadi?

mak dan bapak saya mmg tak bagi masuk rumah. Lebih ekstreme lagi, dia akan campakkan barang2 saya keluar dari rumah.pastu dierang kate "ko jgn blik umah lagi!!..ko bkan anak aku!!"..mcm tu la agaknyer..hahaa

Tidur dengan pintu terbuka atau tertutup?

Pintu tertutup, tapi tingkap terbuka.arhh x kesah la..janji sejuk..wuuu

Bila kali terakhir kamu buat perkara yang kamu rasa salah?

baru jer td..sbb mira xmau ikot g maen go kart..pastu langsung x pg..hhaha

Apa yang sedang kamu pakai sekarang?

suar pendek hawaii, xberbaju, 2 jer la..yg laen tettttt...

What are you listening to right now?

Bunyi kipas siling. kawan2 ak sumer da pulang ke kg halaman masing2..tinggal la ak dgan orang tu..haihhh..naseb baek dier ader..

Whats your favorite number?

xder pon,number is a subjective..haha.and arguable.

How is the weather right now?

mcm nk ujan..sbb 2 la x jadi pg maen go-kart..adehh

Who was the last person you talked to on the phone?

my friend..ikhwan..bgtau betapa bohsannyer dok utp bile da abes xm

Merokok?

not fer me..thanx

Eye Color?

brownish black..

Bulan kesukaan?

bulan di pagari bintang..mcm sweet jer bunyi..haha

Apakah movie terbaru yang kamu tonton?

Quarantine. serious **** cite ni not worth it to watch .. scary 2 ader la but not soo scary to make me feel like a girl do..haha 

Hari kesukaan?

Hari rabu... sbb esok kan hari khamis..so aku leh blik umah..

Jika kamu boleh cakap sesuatu pada seseorang,apa yang kamu akan cakap?

yupp .. 4 all tis time being..there is no such thing in tis world tat will make me alive day by day..its because of u..as if i can speak to her rite now..haha day dreaming..lolz

Berkawan lagi dengan rakan-rakan di sekolah lama?

yupp till now..we av a strong bond among us..take my word.

Left-handed atau right-handed?

left-handed..rumours says left-handed is more spasticsme ever..hahaha

Mahu tidur dengan berapa bantal?

most prefered 2.tats it.

Apa yang kejutkan kau pagi tadi?

terjaga dari tidur yg melenakan...

Boleh teruskan hidup dengan tidak merokok?

of course i do..

Pernah kawan baik kamu buat onar di belakang kamu?

pernah rasenyer..tp ntah bile ntah..haha

Memilih untuk memberi nombor telefon?

let me think..let me think twice..hahha

Mana lebih suka: McDonalds atau Burger King?

McD.sbb da jadi sinonim dgan geng kete satria kami..haha kredit to mira..

Mahu pergi ke Greece atau Hawaii?

Hawaii. sbb daapt cuci mate dgan lebat sekali..hahaa..(pikir la sendiri aper yg ader kat sana)

Hari jadi yang menarik tahun ini?

nope..coz mase tu kat umah.so mcm biase jer la xder adiah pon.seday

5 Orang yg Confirm!! hairan dgan post ni ...:

aBiR aBhAr said...

rajin kow buat tag..
bagus2..
mcm ni la anak yg baik

eli.suhaili said...

ahaha! ntah pape abir.

haa tak aci gile!
bt BBQ tak bgtaw !
uhuhu.
sedey betol

abib.yg.hairan said...

hehehe..2 la sapa suh blik awal..hehe..kan melepas..sumpah best bbq ni..x tipu..

mira~ said...

haha...
pesal nameku dimention?
hee~ sogan den

abib.yg.hairan said...

alallalla malu2 lak dier~~..

 
abera89 @ BimBim